bantah...bantah...





ATTENTION!!
PERHIMPUNAN AMAN MENENTANG PENGGUNAAN KALIMAH 'ALLAH' DI SETIAP MASJID2 SELURUH NEGARA SEPERTI YANG TELAH DIRANCANG PENGANJUR HARI INI...BUKAN NAK BUAT KECOH, TETAPI SEMANGAT PERPADUAN UMMAH...MARI!!



Pelik sungguh AMKM fikirkan, perangai puak2 Pas & Pembangkang ni,rmai bloger2 mereke menghentam perancang2 demo yang akan diadkan selepas solat jumaat hari ini. Bila orang Islam mahu mengadakan demo selepas Jumaat bagi menzahirkan bantahan terhadap penggunaan kalimah Allah oleh puak Kristian, mereka beriya2 menentangnya dan mempersoalkannya.





Tidakkah mereka sedar bahawa demo yang akan diadakan di masjid-masjid seluruh negara hari ini bukan hanya kerana kalimah Allah tetapi sebagai satu amaran dari orang Melayu terhadap kaum lain bahawa jangan sesekali menyentuh hak-hak kita sebagai kaum majoriti, pemilik asal tanah air.

Sebab itulah aku memang menyokong penuh usaha pihak2 yang mahu mengadakan demo esok dan insya-Allah aku juga akan turut sama bermandi keringat di bawah terik mentari atau basah kuyup di bawah hujan. Sudah lama orang Melayu tidak berkumpul untuk memperjuangkan hak mereka. Ayuhlah bangsaku!!





Raja  kita sudah disanggah, bangsa kita sudah diranggah, bahasa kita sudah diratah dan kini agama kita pula disentuh. Ayuh bangunlah bangsaku. Bangun kita untuk menyedarkan mereka agar jangan mengganggu mimpi indah kita di laman sendiri. Jangan... jangan... jangan...



AMKM
22 Muharram1431
0 Responses

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails